
دفتر عمرانی
شرح وظایف
- تشخیص نیازمندی های عمرانی شهرستان در چهارچوب مسئولیت های وزارت كشور و تعیین اولویت ها به منظور فراهم نمودن موجبات اجرای آن ها
- بررسی و مطالعه و همكاری در خصوص طرح های هادی و جامع شهرستان
- هماهنگی و همكاری لازم در خصوص امور شهرداری و نظارت بر كارهای شهرداری
- مطالعه و ارائه پیشنهاد در خصوص برنامه های مدیریت و برنامه ریزی استان جهت تامین اعتبار
- تماس با سازمان مدیریت و سایر دستگاه ها برای تصویب و اجرای طرح ها
- همكاری با مسئولین ادارات در مراحل مختلف پیاده نمودن طرح ها
- كنترل و بررسی اعتبارات عمرانی شهرداری و ...
- گزارش پیشرفت عملیات عمرانی حوزه شهرستان و بررسی علل تاخیر در اجرای پروژه ها
- بازدید به هنگام و نظارت دقیق بر پروژه ها و طرح های عمرانی و در صورت لزوم پیگیری در جهت دریافت اعتبارات
- نظارت و مراقبت در امور مربوط مربوط به توزیع معادن شن و ماسه
- نظارت و پیگیری لازم در زمینه تامین مصالح مورد نیاز پروژه های عمرانی و همكاری با كارشناس دفتر فنی استانداری در رابطه با امور عمرانی شهر
- ارائه به موقع فرم مربوط به نواقص پروژه هایی كه نقص دارند و كنترل میزان مصالح مصرف شده
- تشكیل جلسات شورای برنامه ریزی شهرستان و پیگیری مصوبات
- پیگیری امور مربوط به منازل سازمانی
- پیگیری امور مربوط به حفاری در سطح شهر
- بازدید از مناطق خسارت دیده به اتفاق اعضاء كمیته و در صورت لزوم پیگیری امور مربوط به خسارت
- تشكیل جلسه كمیته برفروبی و پیگیری مصوبات
- بررسی طرح های عمرانی روستاها و شهرداری ها برای استفاده از اعتبارات وزارت كشور همچنین طرح هایی كه از محل اعتبارات عمرانی انجام می گیرد
- انجام سایر امور محوله از جانب مافوق
فرماندار